نامه‌های من و پول (قسمت ۲۲) – در پی رویا

درود بر حمیرای عزیز

سال نو خورشیدی بر شما میمون باد.

این نامه از طرف خاندانْ برای شما ارسال می‌شود و به همین دلیل لحن آن با نامه‌های اخیر متفاوت است تا جانب بزرگان هم رعایت شود.

چه بسیار کار‌ خرسندی کردید که امسال را نامی نهادید. این کار بسی نیکو است اما بدست نابخردان تباه شده و دیگر قدرتش را ندارد. ما نیز هر سال این کار را انجام می‌دهیم.

امسال به سنن گذشته همگی نظرات خویش را پیش نهادند و روی آن بحث کردیم. نتیجه آن شد که امسال را سال در پیروی از رویا «در پی رویا» نامگذاری کردیم.

تجربه ما در طی قرن اخیر نشان می‌دهد که انسان با سرعت نور رو به جلو می‌شتابد بی آنکه توجه‌ای به خویش داشته باشد.

ما امسال را «در پی رویا» نامگذاری کردیم چون ایمان داریم همه چیز در دسترس خواهد بود برای انسان

بسیاری از آن‌ها در این راه هلاک می‌شوند و تنها چیزی که از آن‌ها به جای می‌ماند یک سنگ قبر است که بعد از چند سال معدوم می‌شود. اینان، که بسیار گسترده هستند، همیشه در پی محقق کردن رویاها دیگران، که عده بسیار قلیلی هستند، می‌کوشند.

حال با فراگیر و همه‌گیری این ویروس انسان خانه‌نشین شده است و درگیر با دنیای خویش که دیگر چیزی برای انجام دادن ندارد چون دیگران در پی تغییر راه‌های محقق کردن رویا خودشان هستند.

حال وقت آن شده است که همه انسان‌ها به خودشان بپردازند و رویاهای خویش را پی بگیرند. این ویروس نشان داد که انسان چقدر دور است از خودش و مدام در روزمره زندگی خودش غرق می‌شود.

ما امسال را «در پی رویا» نامگذاری کردیم چون ایمان داریم همه چیز در دسترس خواهد بود برای انسان؛ خیر، برکت، ثروت، پول، قدرت، آرامش با پیروی کردن از رویاهایش. شاید آن زمان زندگی بشری زیباتر بشود.

در انتها مراتب خرسندی خود را از دریافت نامه‌های شما اعلام می‌کنیم و امیدوارم این مسیر تداوم داشته باشد.

روزگارت پر از رشد
ثروت، برکت، پول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط