سایت در حال ارتقا یا به‌روزرسانی است.

تمرکز گوجَوی

از وقتی فهمیدم گوجه‌فرنگی به‌جز خواص آنتی‌اکسیدانتی و ویتامین‌ و حساسیت‌زایی برای بعضی‌ها و فلان و بیسارهای دیگری که من الان حال جستن و گوگلیدنشان را ندارم، یک استفاده ویژه هم دارد علاقه‌ام به گوجه که تا آن‌روز یکی از «میوه«‌های محبوبم بود دوچندان شد:

تا اینکه در دوره جدید یک بار دیگر تشویق شدم و باز هم خوردم توی دیوار. چون برای برخی از اعضای بدن من نشستن به‌مدت ۲۵ دقیقه متمرکز روی یک کار راحت نیست. درواقع ممکن است ولی همراه با لذت و آرامش خاطر نیست.
الغرض، همه این‌ها را گفتم که اول، اگر نمی‌دانید این تکنیک چیست و چطور می‌شود از آن استفاده کرد، خودتان بروید بگوگلید! و دوم، من برای همیشه عطای این روش را به لقای عذاب‌آورش بخشیدم (همیشه شک می‌کنم که اول عطا می‌آید یا دوم لقا)…
می‌ماند جایگزین این روش که من بسیار مفید و رهایی‌بخش و البته کارامد یافته‌ام که اگر عمری بود فردا شب درباره آن می‌نویسم.
پی‌نوشت:‌ عکس بالا را از پومودوروی دست‌ساز خودم گرفتم. ببخشید دیگر، گوجه قرنطینه‌ای و خسته از گوشه‌نشینی کنج کشوی یخچال بهتر از این نمی‌شود.

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *